loading...

لوازم یدکی ماشین چینی در مشهد

بازدید : 37
سه شنبه 8 اسفند 1402 زمان : 10:49

مکمل بنزین چیست و اشکال آن
مطمئنا برای شما نیز اتفاق افتاده میباشد که بعداز سوخت‌گیری در موضع، متصدی توصیه به کار گیری از کامل کننده بنزین برای کاهش مصرف سوخت و پیشرفت در عملکرد خودرو را داده میباشد. البته آیا در حقیقت نیز اینگونه مزایایی وجود دارااست؟ آیا به کار گیری از تکمیل کننده بنزین لزوم داراست؟ تکمیل کننده سوخت هر تعدادی وقت یکبار می بایست استعمال شود؟ روش درست به کارگیری از کامل کننده سوخت چیست؟ نکات اصلی در ارتباط استعمال از تکمیل کننده سوخت چیست؟ در‌این مقاله ضمن ارائه جواب به سوال های مطرح گردیده، به اشکال کامل کننده بنزین و شایسته ترین نوع آن اشاره خوا هیم کرد.

انواع مکمل بنزین و لوازم یدکی چری در مشهد را در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد میتوانید بیابید

تکمیل کننده بنزین چیست و چه کاری ایفا می دهد؟
در واقع کامل کننده بنزین نوعی ادغام شیمیایی میباشد که می تواند به یاری مواد تشکیل‌دهنده ویژه خویش، چگونگی و بازدهی سوخت خودرو را بهبود بخشد. تجارب آرم داده میباشد که‌این تکمیل کننده میتواند عدد اکتان بنزین را ارتقاء دهد یا این که به‌تیتر جاری‌کننده، قابلیت و امکان مدد توان و بازده بیشتر برای موتور خودرو را آماده نماید. هنگامی قطعات متحرک موتور خودرو در تاثیر وجود جاری‌کننده‌هایی مانند تکمیل کننده بنزین با اصطکاک کمتری عمل می‌نمایند، مطمئنا دیرتر فرسوده میشوند.

خرید قطعات جیلی در مشهد

در اصل از عدد اکتان برای سنجش کارکرد بنزین به کار گیری میشود و هرچه این عدد بزرگتر باشد، نماد میدهد که بنزین متبوع قادر است قبل از انفجار تراکم بیشتری را بپذیرد. به‌همین‌استدلال میباشد که به کار گیری از تکمیل کننده بنزین سبب می شود که اثر مثبتی در کوشش خودرو، کاهش مصرف سوخت و خروج آلاینده‌ها از خودرو مشاهده خواهد شد.

خوب میباشد بدین نکته دقت فرمائید که اگرچه کامل کننده بنزین منجر کاهش جزئی مصرف سوخت می شود، البته شما می بایست از قبلی هزینه‌ای برای خرید تکمیل کننده نیز پرداخت نمایید. به این ترتیب، خیلی نباید روی خصوصیت کاهش مصرف سوخت بعداز ریختن کامل کننده مانور اعطا کرد.

تجربیات علامت داده میباشد که توان موتور خودروهای دارنده تکمیل کننده بنزین در مقایسه با خودروهای سوای تکمیل کننده، خیلی بیشتر میباشد و معمولا باعث به اثرات مثبت تحت میشود:

۱ – ارتقاء عجله خودرو

۲ – رفع نقص‌ وقفه نخست عجله‌گیری خودرو

۳ – رفع ایراد بی سروصدا شدن ناگهانی موتور خودرو

۴ – رفع ایراد لرزش خودرو به‌خصوص هنگام عمل کردن آن در موقعیت درجا

۵ – منزه نگهداشتن انژکتورها و سوپاپ‌های ورودی موتور

در باب یک کامل کننده بنزین کیفیت بالا و دارای اعتبار می‌قدرت داعیه کرد که توان بهبود و کاهش احتراق ناقص و بیرون کردن آب، دود یا این که رسوبات را از سیستم سوخت‌رسانی دارااست. چراکه وجود آن روی کارایی خوب اجزای سیستم اگزوز و مبدل کاتالیزور اثر میگذارد.

گونه های کامل کننده بنزین
اینک کامل کننده‌های بنزین خودرو به‌شکل مایع با جامد (معمولا به صورت قرص) عرضه می شوند. از اشکال کامل کننده‌های بنزین براساس اثر هر کدام بر روی اقتدار و بازدهی موتور خودرو و سیستم سوخت‌رسانی می‌اقتدار به مورد ها تحت اشاره نمود:

۱ – تکمیل کننده ارتقا‌دهنده اکتان بنزین : همانطورکه بیان شد، این نوع تکمیل کننده می تواند با ارتقاء اکتان بنزین، قابلیت تلاش جاری‌خیس و ارتقا اقتدار موتور خودرو را آماده نماید.

۲ – کامل کننده شوینده یا این که انژکتور پر نمک : این کامل کننده بنزین بهتر ضمن اینکه بازدارنده از تجمع آلودگی‌ها و رسوبات در محیط احتراق و انژکتورها می شود، به تمیز کردن رسوبات گذشته نیز امداد می‌نماید.

۳ – تکمیل کننده سرازیر‌کننده : در واقع به‌تیتر جاری‌کننده در انژکتورها شغل می‌نماید و با این فعالیت به کاهش صورت‌گیری رسوبات چسبناک نیز یاری می‌نماید.

۴ – کامل کننده ضد ناک زدن : مراد از ناک زدن، انفجار زودهنگام سوخت در محفظ احتراق میباشد. با وجود این نوع کامل کننده، دیگر احتمال زخم وصال به موتور در تاثیر اینگونه فرآیندی معدود می شود.

۵ – کامل کننده دربردارنده اکسیژن : در تاثیر وجود اکسیژن مازاد درین نوع تکمیل کننده، معیار دوده و مونواکسیدکربن خروجی موتور خودرو معدود می شود.

۶ – تکمیل کننده مانع خوردگی فلزات : با وجود اینگونه مکملی، واحد سنجش خوردگی فلزات مو جود در قطعات موتور خودرو و سیستم سوخت‌رسانی کاهش یافته و ارتفاع قدمت آنان ارتقاء می یابد.

۷ – کامل کننده ضد اکسایش سوخت : اکسایش سوخت فرآیندی میباشد که معمولا سبب ساز آلوده و کثیف شدن انژکتورها می‌گردد. به‌همین‌ادله، ریختن اینگونه مکملی در باک منجر ثبت بنزین و کاهش اکسایش آن میگردد.

پیشنهاد میکنیم قبل از تعیین تکمیل کننده بنزین مطلوب خودروی خویش، با یک تعمیرکار ماهر مشورت کردن فرمایید. امروزه تکمیل کننده‌هایی به بازار آمده‌اند که چندمنظوره میباشند و در یک فرآورده، درصد متعددی از خصوصیت‌های مثبت گونه های کامل کننده را دارا‌هستند. در واقع میتوانند در عین سرازیر‌کنندگی و نهی کردن از خوردگی قطعات متحرک موتور، به ثبت سوخت و حتی خنک‌کنندگی موتور نیز امداد نمایند!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 708
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی